Nytt år!

Nu är det ett helt nytt år. Nytt år, nya möjligheter! Så väljer jag att se på det.

Jag firade in det nya året hemma hos Sara och Magnus. En perfekt kväll. Vi var inte många. Bara Sara, Magnus deras lilla Ella och Tessan å Jag. God mat, gott vin, singstar, chips å champange.


Ella fick en Hello Kitty-handuk av mig i försenad julklapp. Det är tydligen Hello Kitty som gäller :)


Att fjanta sig farmför kameran är ju alltid kul :P



De hade en otroligt fin gran hemma :) Och så var det ju Singstar som sagt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, verkar som ni också hade en himla fin kväll! Härligt :) Temys låter toppen, mitt nummer är 076-1677877, skicka gärna ett mess eller så, så att jag även har ditt. Vi kanske hinner med en innan jag åker!! KRAM

2011-01-02 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0