Lopp

Jag är så sugen på att anmäla mig till nåt lopp i sommar. Jag skulle vilja ha ett mål att peppa mot. Men jag vet inte vilket bara. Vårruset, känns så där. Känns som ett ganska flamsigt oseriöst "tantlopp" plus att jag inte vet om jag är redo att springa i min hemstad. Känns bättre att springa nånstans där ingen vet vem man är. Fjantigt ja, men det är tyvärr så jag känner. Sen såg jag att Hemlingby Löparklubb hade en kvartsmara, Men det kanske är alldeles för seriöst istället?

Sen är jag jättesugen på tjejvansbrosimmet oxå. Det är ju bara 1000m, så det vet jag att jag klarar. Det är ganska kort, så det är inte direkt nån morot. Men jag tänkte att om man simar tjejsimet i år, så känner man hur det är så kan man anmäla sig till det riktiga på 3000 m nästa år isåfall. Jag har liksom alltid velat simma Vansbro. Men alltid tänkt att det är ju för sportiga människor som Mamma och Maria. Men Hell Yeah varför ska jag inte kunna göra det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0