Bäst just nu


Att dricka te ur härliga te muggar.

Kesella, man kan ha det i allt. Och det är så nyttigt å gott så det känns nästan som om man går ner i vikt av att äta det :P

Den här massage-oljan från Åhléns. Billig, bra och bäst av allt: Luktar inte för mycket. Jag vet inte varför men det känns ofta som massage oljor stinker så starkt, men det gör faktiskt inte denna.

Rouge. Jag har aldrig gillat rouge. Har alltid känt mig för "sminkad" i det. Och lite tantig faktisk. Så det kanske har med åldern att göra men jag har faktiskt börjat gilla det. Jag tycker man ser så frisk å fräsch ut. Ånej ni hör ju. Jag är tant :P Jag använder Pinch Me från Mac. Mac=världens bästa smink!

Loppis-tavlor. Den här köpte jag bara för ramens skull, men insåg när jag kom hem att det faktiskt är en jättefin bild oxå. 15 kr på Myrornas, åhhh jag älskar Loppis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0