New Shoes

Fick hem ett par skor från H&M igår.

Jag börjar gillar klackar mer å mer. Och när jag såg de här på H&M´s hemsida under Sale så vart jag ju bara tvungen att beställa dem. 399 kr kostade dem och det är äkta mocka.



Jag gillar H&M´s skor starkt, men av nån anledning har jag alltid 39 på deras skor när jag istort sätt alltid har 38 på alla andra skor. Men det spelar ju ingen roll vilken siffra det står i skon så länge de sitter bra :)

Det roliga med de här skorna var i alla fall att de var ännu snyggare än väntat när jag fick hem dem :) Hur ofta händer det. Brukar snarare vara tvärtom när man handlar på postorder. Att man blir lite besviken alltså.

Den trevligaste överraskningen med de här skorna var fodret! Det var helt enkelt snyggast!!!! Jag ÄLSKAR ju ros-mönstrat!


Bilden gör tyvärr inte skorna riktigt rättvisa(gammal kamera) De är lite mörkare blå i verkligenheten!

Kommentarer
Postat av: Jennie

men MUMS!

2011-02-03 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0