Lite nytt här hemma

Vi var på Ikea här om dan för att inhandla lite nytt. Det blev en till bokhylla til "bibloteket". Vi hade helt enkelt för många böcker, så vi var tvungen att utöka.

Vi tänkte även köpa en expedit i björk att ha brevid tvn så "tvbänken" blir lite mer komplett. Det var för den vi åkte dit, så självklart hade den utgått ur sortimentet i den färgen. Såå surt. Vi hittade ingen liknade som vi kunde tänka oss heller. Så det blir helt enkelt till att åka till Uppsala nån dag framöver och köpa den där.

Men vi kom hem med en spegel också :)
Den sitter på väggen utanför klädkammaren , jag har länge velat haft en spegel där och nu hittade vi den perfekta till det låga priset av 399 kr.

Så ser den ut:


Ja ni fick lite Åsa i nattlinne och Molle på köpet :)

Ja nu har jag det perfekta stället att ta outfit-bilder framöver :P


Kommentarer
Postat av: Jennie

ÅH ÄLSKAR spegeln! Fan va snygg! Hade jag haft lite större här hemma hade jag varit på väg till Ikea NU :) Hoppas det blir fler outfitsbilder nu!



Och dessutom håller jag med dig. Det som är mer fulsnyggt än perfekt är mest tilltalande. KRAAM!

2011-02-02 @ 15:10:13
URL: http://lionesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0